نقش

رز جــــدایــــی

دلتنگی نه با قلم نوشته میشود نه با دکمه های سرد کیبورد دلتنگی را با اشک مینویسند...

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

 

 

 

غرور را دوست دارم...

گاهی غرور آخرین تکیه گاه است...

غرور همچو نقاشی است که به پشتوانه اش میتوانی...

تصویر در هم ویرانت را پنهان کنی ...

تو هیچ چیز از من نمیدانی...

نمیدانی چقدر سخت است

سیل نگاهم را پشت سر غرورم مهار کنم

و نقش کسی را بازی کنم

که بود و نبود تو برایش خالی از اهمیت است....

 

 



نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت17:51---24 اسفند 1393

عالیــــــــــــــــــــــــــ ـــه

 

 


پاسخ:ممنوووووووووووووون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
✘ادامهـ مطلبـ✘

یک شنبه 24 اسفند 1393برچسب:,

17:5 |- shahab -|
Design: Bia2skin.ir